Görsel İletişim Tasarımı Bölümü’nde Mezuniyet Coşkusu

Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Görsel İletişim Tasarımı Bölümü 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni, 19 Haziran 2026 tarihin’de Ahmet Yakupoğlu Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi. Saat 15.00’te başlayan törene akademik ve idari personelin yanı sıra mezun öğrenciler ve aileleri katıldı. Açılış konuşmalarını yapan Rektörümüz Prof.Dr. Süleyman KIZILTOPRAK tören kapsamında bölümde dereceye giren öğrencilere başarı belgelerini takdim etti.
Güzel Sanatlar Fakültesi Dekan Vekilimiz, Görsel İletişim Tasarımı Bölümü Başkanımız Prof.Dr. Levent MERCİN’in yaptığı konuşmada, mezun olan öğrencileri tebrik ederek eğitim süreçlerinde gösterdikleri emek ve başarıların önemine vurgu yaptı. Mezunların, üniversitede edindikleri bilgi ve deneyimleri meslek yaşamlarına taşıyacaklarına olan inancını dile getirerek, öğrencilere gelecek yaşamlarında başarılar diledi. Programın ilerleyen bölümünde üniversite, fakülte ve mezuniyet sürecini konu alan video gösterimleri gerçekleştirildi. Katılımcılar tarafından ilgiyle takip edilen gösterimler, mezuniyet heyecanını ve öğrencilerin üniversite yaşamları boyunca biriktirdikleri anıları yeniden canlandırdı. Törende öğrenciler, akademik hayatlarının bu önemli dönüm noktasını aileleri ve öğretim elemanlarıyla birlikte kutlayarak geleneksel kep atma ve hatıra fotoğraf çekimiyle sona erdi.
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Görsel İletişim Tasarımı Bölümü olarak mezun olan öğrencilerimizi tebrik ediyor, kariyer ve yaşam yolculuklarında başarılar diliyoruz.