Resim Bölümü Mezuniyet Sergisi Gerçekleştirildi

Resim Bölümü Mezuniyet Sergisi Gerçekleştirildi

Kütahya Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü öğrencileri, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı Güz ve Bahar Dönemi Resim Dersi kapsamındaki çalışmalarını düzenledikleri sergiyle ziyaretçilerin beğenisine sundu. 
Serginin açılış töreni Rektörümüz Prof. Dr. Süleyman Kızıltoprak, Güzel Sanatlar Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Levent Mercin, Bölüm Başkanı Prof. Dr. Selda Mant Menay, ders yürütücüsü Doç. Haydar Taşçılar, fakülte öğretim elemanları, idari personeli, öğrencileri ve diğer konuklar ile gerçekleştirildi. Mezuniyet Töreni ile aynı günde gerçekleştirilen sergiye velilerin de eşlik etmesi öğrenciler için oldukça anlamlı oldu.
Katılımcılar; Azra Tarhan , Berfin Avci, Begüm Kumral, Ebru Uğurlu, Elif Ay, Gökçe Tümer, Kardelen Satılmış, Melahat Derince, Meryem Yıldız, Pelin Dorbek, Saynur Aktaş, Sude Baltürk, Sude Çakmakcı ve Ulaş Omak’a ait 78 eserin sergilendiği Mezuniyet Sergisi, Güzel sanatlar Fakültesi Zafer Sergi Salonunda gezilebilir. Aynı katılımcılara ait olan Baskı Resim Sergisi ise https://sergi.dpu.edu.tr/ sanal sergi platformunda görülebilir. 
Öğrencilerimize ve izleyicilere teşekkür eder, sanat dolu bir gelecek dileriz.

 

Son Güncelleme Tarihi: 23 Haziran 2026, Salı